Najčastejšie otázky
Objednávky a doručenie
Objednávky vytvorené do 11:00 odosielame ešte v ten istý deň. Platí pre tovar, ktorý je skladom.
Zaregistrujte sa v našom obchode a možnosť vytvoriť doručovaciu adresu nájdete pod Vašim kontom. Môžte si ju vytvoriť aj priamo pri objednávke.
Adresa doručenia sa po odoslaní nedá zmeniť. Ak ste zadali nesprávnu adresu a balík ešte nebol spracovaný, bezodkladne nás o tom informujte na email info@rozumnydom.sk, kde uvediete aj číslo objednávky a správnu adresu. Ak bola objednávka spracovaná, zmeniť adresu bude možné už len pri kuriérskej spoločnosti.
Áno, všetky informácie Vám doručíme emailom príp. na Váš telefón. V prípade dodania kuriérom, budete informovaný aj cez kuriérsku spoločnosť. Číslo na sledovanie zásielky Vám zašleme akonáhle ho budeme mať k dispozícii resp. ak ho daná služba poskytuje.
Platbu kartou zabezpečuje u nás spoločnosť Besteron. Všetky údaje spracováva kartová spoločnosť. Obchod rozumnydom.sk nedisponuje dátami o Vašej karte.
Áno, sme plátcovia DPH takže daň účtujeme.
Tovar odosielame výhradne na územie Slovenska.
Snažíme sa, aby tovar chodil v jednej zásielke. Ak to z logistických či veľkostných limitov nie je možné, rozdeľujeme zásielku.
Keď potrebujete vymeniť produkt
Vrátenie a výmena tovaru
Ak ste spotrebiteľ, tovar môžete vrátiť do 14 dní od doručenia – v emaily dostanete odkaz na formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý vyplníte a pošlete nám spolu aj s výrobkom späť na našu adresu. Pozor: dobierky nepreberáme, posielajte tovar ako zásielku bez dobierky. Tovar musí byť v originálnom obale, bez poškodenia a bez známok používania. Poštovné sa nevracia ani neprepláca.
V takomto prípade okamžite kontaktujte náš obchod a tovar neotvárajte. Po dohovore nájdeme optimálne riešenie.
Okamžite nás kontaktujte a pri preberaní od doručovateľa spíšte reklamačný protokol. Reklamáciu vyriešime s doručovateľmi.
Informácie pre zákazníkov smerujte priamo na náš email. V prípade že ste inštalatér, vytvorte ticket v crm systéme.
- Predávajúci zodpovedá kupujúcemu za akúkoľvek vadu, ktorú má tovar v čase jeho dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania tovaru. Pri použitom tovare je doba zodpovednosti predávajúceho za vady jeden rok od dodania tovaru.
Bezodkladne nás kontaktujte, budeme sa snažiť nájsť optimálne riešenie Vášho problému. Niektoré výrobky je možné vymeniť za menší poplatok.
Tovar vyrobený na mieru pre Vás, nie je možné vrátiť v rámci bezdôvodného vrátenia do 14 dní. Kontaktujte nás, ak je to možné vyriešime Vašu žiadosť bezodkladne.
Odborné otázky
Podpora výrobkov
Jednotlivé výrobky predávané v našom e-shope majú v obrázkovej časti aj popis zapojenia a rozmery. Skúste nájsť požadované informácie tam.
Jednotlivé technológie sú vysvetlené priamo pri výrobkoch.
Air – ide o kódovaný bezdrôtový prenos údajov (často aj na batérie s dlhou výdržou) s miniserverom go, miniserverom s air extensionom alebo medzi jednotlivými Air zariadeniami zapojenými na napájanie.
Tree – jedným káblom napojíte množstvo výrobkov. Ide o vetvenie podobné stromu. Môžete robiť odbočky, priame prepoje a pod. Jediné čo odporúčame je zvlášť napájanie pre svetlá a zvlášť pre senzory. Na kvalitné spojenie bez výpadkov odporúčame Tree kábel (dostupný u nás v e-shope)
Základom je vždy miniserver. Buď si vyberiete káblový klasický Miniserver alebo Miniserver Go, ktorý má podporu pre Air zariadenia priamo nainštalovanú. Pri klasickom Miniserveri budete musieť dokúpiť Air extension ak budete chcieť bezdrôtovo komunikovať s výrobkami.
Ostatné extensiony, senzory a aktory sa pripájajú priamo do týchto zariadení. Kúpou miniservera dostanete prístup ku aplikáciám pre Windows/Android/iOS a aj softvér na programovanie Loxone Config.
Netreba zabudnúť aj na napájací zdroj, ktorý sa pri klasickom miniserveri kupuje zvlášť. Miniserver Go má USB napájanie priamo v balení.